Tytuł: „Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu”
Data wydania: 2009
Wydawnictwo: Axel Springer Polska

Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu to książka wydana na początku listopada tego roku, która dostępna jest w praktycznie wszystkich kioskach i salonikach prasowych. Mimo krótkiego czasu przygotowania, książka została wykonana starannie i może się pochwalić najwyższym nakładem ze wszystkich polskich książek o tematyce e-biznesu.

Pierwsze wrażenie na temat „Twojego biznesu w internecie” jest jak najbardziej pozytywne – twarda okładka, przystępna cena, wysokiej jakości papier i tekst wsparty ilustracjami. Książka ta przeznaczona jest dla każdego, a więc zarówno dla osób początkujących, jeśli chodzi o marketing internetowy, jak i dla tych bardziej zaawansowanych.

Pozwoli ona zrozumieć nowicjuszom, na czym polega e-biznes, wyjaśni też pojęcia takie jak domena, hosting, cms, a także przedstawi podstawy pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Wtajemniczy ona również w kampanie linków sponsorowanych (Google AdWords), reklamy w Mapach Google oraz w Google Analitycs. Znajdziemy też rozdział dotyczący zakładania bloga na WordPressie, a także informacje na temat mikroblogów takich jak Blip czy Twitter.

Liczba stron niestety nie pozwoliła twórcom tej pozycji na obszerne rozpisanie się na każdy z tematów, jednak wykorzystali ją oni w 100%. Książka pozwoli w ciągu zaledwie kilku godzin zapoznać się z podstawowymi informacjami z zakresu e-marketingu.

Dodaj komentarz

Imię (*)
Adres strony
Treść komentarza