Marketerzy kłamiąKsiążka o marketingu, która sama jest świetnym projektem marketingowym. Siłą przekazu Godina jest to, iż w swoim dziele wciela życie zasady, o których pisze. Już sam tytuł jest frapujący, gdyż zawiera wyraźny rys sprzeczności. „Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa„? Jest to na tyle zagadkowe, że wzbudza zainteresowanie czytelnika. A to przecież tylko tekst z okładki. W środku tomu jest równie ciekawie.

Godin ma już rzeszę wiernych czytelników, którzy uczą się od niego sztuki skutecznego marketingu. Reklama w wykonaniu autora przestaje być siermiężnym narzędziem do miażdżenia umysłów. Staje się ciekawa, żywa, wręcz pasjonująca. Jak to możliwe?

U podstaw skutecznej promocji Godin stawia frapującą historię. Musimy ją skonstruować i opowiedzieć. Jeżeli rzeczywiście jest udana, ludzie sami zaczną ją sobie powtarzać. Tego typu marketing stawia na głowie relację między skutecznością kampanii a wysokością zainwestowanych w nią środków. Pasjonujący przekaz powiela się sam. Nudny, nawet jeżeli pojawi się na tysiącach banerów i w dziesiątkach reklam, zniknie z ludzkiej pamięci tak szybko jak z ekranu.

Formuła nowego marketingu przedstawiana przez autora jest odpowiedzią na zmieniające się realia. Odbiorcy mają już dosyć tradycyjnych reklam, które są nudne i natrętne. W chwili obecnej medium promocji musi się stać sam klient. Jeżeli urzekniesz go swoją historią, wróci do Ciebie i przy okazji przyprowadzi swoich przyjaciół. O tym uczy Seth Godin.

Dodaj komentarz

Imię (*)
Adres strony
Treść komentarza